Imtihanat Nisfu Sanah Khalas!




Buku - buku anatomy yang aku PULUN sehingga ke hujung nyawa untuk jawab 15 soalan dalam masa 15 minit pada hari terakhir periksa!! *macam hebat*


Alhamdulillah. Segalanya berakhir dengan kelegaan. Sedar tak sedar, aku sudah pun mengakhiri peperiksaan pertengahan tahun. Sekejap sahaja masa berlalu. Bagai halilintar membelah samudera. Hehe. Pejam celik, pejam celik, masa untuk peperiksaan akhir tahun pula akan tiba. Haaa, tak sabar nak balik malaysia dah ke? Yeah. Lepas ni tumpuan untuk peperiksaan akhir tahun akan lebih digiatkan. Kalau nak balik malaysia lama, peperiksaan akhir tahun kena buat gempak. Bulan 7, boleh cabut terus! Tapi kalau periksa akhir tahun buat macam *mengoy*, nampaknya bulan 8 kenalah repeat. Jadi doakan segalanya berjalan lancar agar dapat

result gempak = balik malaysia untuk 3 bulan.


Yeahh. Semua pelajar MAIS bakalan MUMTAZ! Amin, Ya Rabbi!




Apa perancangan cuti ni? Melancong eropah? Jordan? Haha. Maybe sekitar MESIR je koot!
9 Responses
  1. eropah?

    kala ak.

    hehehhe.

    lme dinie ta upd8 blog.

    rindu na bc.

    hua33.

    taniala da hbs.

    ak esok je pn.

    pas pekse na kua clebr8.

    jgn jeless.

    lalalalala.

    hahahahha.


  2. aeisyulillah Says:

    Dr. deenie nmpk sperti ustaz lagaknya..


  3. dEe-Nie Says:

    > shuk

    hahaa.. pegi eropah tu msih awal lagi kooott.. tggu lah dah *dewasa sikit*.. hehehe...

    shuk, nk celebr8 kt ne..? umah slngor kt asyir ehh..?? hahaha..

    > wan

    "USTAZ GEKKSS" ... doa2 la ye, aku jd doktor muslim yg brjye 1 ari nnt.. mne tau antre doa2 org yg mendoakan ni ade yg dimakbulkan.. hehehe...


  4. owh tdk.

    ak blek asyir 8th kot.

    ak ad test french.

    so sttlekn test dlu br blek.

    na g mkn2 je pn esok.

    hehehehhhe.


  5. dEe-Nie Says:

    wah, dia amek bhse france kt cni..
    smbung bljr dolu2 en.. huhu...

    eiyt, makan je keje! nnt temok bru tau!! ~


  6. valeria Says:

    hahah..

    well, i guess it's x a big sin klw pulun makan byk2 kat sni

    coz, i "badly" like d foods here

    lgpun, blek m'sia nnt xlah parents rsaw n t'tnye2.."anak ak makan ke x kat mesir nih??"..hehe


  7. hahahahha.

    eyy.

    i mkn control tw.

    i dun take rice.

    ngahahahha.


  8. atisouless Says:

    waaa...repeat paper??adoy...tolonglah jgn..cuak aku...nauzubillah...
    fine ar deenie, doa utk dak mais jer...
    aku tk msok list...huuu...

    nth syuk nih asek mkn jer taw...huuu...


  9. dEe-Nie Says:

    > fathin

    hahaa.. btul gak tu..

    >shuk

    wah, abis tu klu x makan rice mkn pe? tokmiyah bilbid eh? haha.

    >atiqah

    cuak giler en. sorry tiqa. tyme wat post ni teringt kt shuk lak. tu yg kunun target dak2 MAIS je. haha. sekali dengan dak2 JPA k. sama2 mumtaz. sama2 kite tingkatkan prestasi kurgkan kontroversi. hehe.