My car and the accident!



Yeah, inilah kereta ku. Aku hanya meminjam sementara dari ayahku kerana ayahku mempunyai dua buah kereta. Jadi, kereta ini menjadi milikku sepenuhnya buat sementara waktu. Memandu memang seronok! Mungkin untuk newbie seperti aku merasa sebegitu. Pada mereka yang telah memandu bertahun lamanya, tidak mungkin semangat memandunya sesegar aku. Namun, dalam kesibukan kereta ini berkhidmat padaku. Adalah 1 penyesalan buatku apabila aku melukakan kereta ini. Aku tidak sengaja! Mungkin aku terlalu ghairah memandu, atau ini adalah perkara biasa untuk newbie seperti aku. Semestinya tuan kereta ini, iaitu ayah aku sungguh marah! Namun, aku sebagai anaknya, pasti dia telah memaafkan aku. Akan tetapi kos membaik pulih aku lah orang yang perlu menanggungnya. Setakat ini, aku sudah pon memandu ke SAMBESTARI (sekolahku), Puchong Perdana (rumah SOHAIB), Puchong, Petaling Jaya (rumah FAIZ), Sekitar-sekitar Shah Alam, Subang Jaya(summit dan SAMBESTARI) dan lain-lain lagi. Hakhak~ Okayla, di sini ada gambar keretaku yang kemek. Sila lah meratapnya!



SALAM ALAYK!
4 Responses
  1. hurm..
    tu la semangat sangat bawak keta
    kot ye pon
    hati-hatila ..ok


  2. s.h.s Says:

    ish2...takziah le..


  3. Anonymous Says:

    sian ko kna byar damage kete tuh..
    p/s: moral of d story, bli kete sndri r!!!


  4. Anonymous Says:

    moral of the story:
    beli keta sendiri!!