Doa dan Harapan

Setelah berfikir panjang dan membuat keputusan muktamad. Aku memohon pada MARA. Memohon PERGIGIAN DI TIMUR TENGAH. Jadi, aku ingin memohon agar kesemua pembaca blog ku ini, mendoakan agar aku dapat mencapai cita-cita dan impian aku.

Tidak perlu aku meletakkan harapan yang tinggi memandangkan keputusan aku yang tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan. Namun, selagi hayat di kandung badan, selagi itu kita berjuang, selagi itu kita berusaha, selagi itu kita mencuba sehingga ke titisan darah yang terakhir. Dengan kesungguhan, tawakkal dan berdoa pada yang Maha Memiliki, Insya Allah segalanya akan digarab.

Di mana-mana ada rezeki. Jika kita dapat, alhamdulillah. Jika tidak dapat, kita harus yakin satu hari nanti, Allah pasti memberi sesuatu yang kita hendaki kerana Allah itu Maha Kaya.
6 Responses
  1. salam
    chaiyok2
    waa,
    bakal doc ni..


  2. gudluck deenie.
    untung2 boleh jumpa kat sana, kan??
    :)


  3. Anonymous Says:

    insyaallah..
    there must b a way


  4. salam..
    sory la dee-nie..
    hr 2 akak da post bru perasan..
    all da best utk application mara 2..


  5. Anonymous Says:

    btw, dentistry?

    hahak...mst sokong ko nyer..

    g r discount "kaw2" nyer untuk aku ek?

    really appreciate it..
    huhu..


  6. owh nk tw gk ke..perlu ke..
    kalau da tw nk buat pe?ha..jwb2..
    snanye akak penah dgr name dee-nie je tp xknal muke..dulu librarian kt..
    akak kwn k. ainil fatin...xinagt post die.. antara vice presiden or secretary..secretary rasenye..akak pn 1B gak tp sbjek LK..sbb 2 rase terpanggil nk bg opinion...selain apply mara dee-nie apply ape lg..