Test selesai.



Study mode??


Semalam baru sahaja menyelesaikan test yang terakhir iaitu subjek Anatomy. Soalannya susah, tetapi apabila kita telah bersedia dengan memulun buku-buku semuanya jadi mudah. Ceehh, bajet boleh jawab la semalam. 10 markah diserap masuk untuk periksa akhir tahun. Markah penuh akhir tahun 250.

Testku didahului oleh subjek Physiology kira-kira sebulan yang lalu. Akan tetapi aku tidak mengambilnya kerana ketika itu aku demam muntah - muntah (*sebab makan pizza arab bnyk sangat*) hahaha. Ingatkan test biasa-biasa sahaja. Rupa-rupanya test ni semua akan diserap masuk dalam markah periksa akhir tahun. Argghh, hilang 10 markah begitu sahaja. Walhal sehari sebelum tu aku sudah bersedia. Namun, aku tetap redha kerana mungkin tiada rezeki untukku. Markah penuh akhir tahun 250.

Kemudian subjek Biochemistry, soalan ni memang susah. Hafal sebijik ayat dalam buku pun belum tentu boleh jawab. Perlukan kefahaman yang tinggi. Selepas keluar dewan periksa aku menyesal tak sudah. Cuba ditenangkan oleh kawan-kawanku "at least, ko ada markah. jangan risau r". 15 markah diserap untuk periksa akhir tahun. Markah penuh akhir tahun 150.

Seterusnya subjek Histology, soalannya sangat mudah. Akan tetapi hanya 5 markah diserap masuk untuk periksa akhir tahun. Argghh, kenapa lah tak banyak? Ingatkan dapat backup untuk subjek-subjek lain nanti supaya dapat mumtaz. Huhu. Markah penuh akhir tahun 150.

Jumlah kesemuanya 800. Jadi apa lagi? Pulun! Pulun buku sampai lebam!

Periksa pertengahan tahun juga semakin hampir, kira-kira bermula 18 januari.

The end about periksa. Seram! haha.


Di hadapan jabatan imigresen, bendera tuh nampak macam bendera PAS. haha.



Di hadapan jabatan imigresen, memperbaharui Visa.



Waktu pagi yang sejuk!




Pemandangan luar dari bilikku!

14 Responses
  1. tepianmuara Says:

    oh!
    uncle ku panex!
    hensemnya beliau!

    ha...dak2 tanjong pe kaba?


  2. dEe-Nie Says:

    Hahaha. Alhamdulillah. Dak2 tnj0ng cni smua shat blke. Panex btmbh shat k0ott! Hehe.


  3. Athirah Says:

    mesti makanan arab sedap en?..

    all the best ~!
    ciao


  4. dEe-Nie Says:

    makanan arab mmg sedap! tp ada gak yg x sedap mcm jeruk. namanya torsyi. errkk. mmg x leh nak msuk jeruk depa.


  5. valeria Says:

    pizza apakah y deenie makan smpai vomit tuh..?
    nk beli pape kne check premise dlu..

    lecturer ad citer..
    erm..ad 1 kdai to'miyah tuh y xpenah tukar minyak 4 25yrs..
    kalu kurg, dy juz tambah jer..
    eee..

    hati2 yer..
    bce doa sblom makan..
    hee


  6. dEe-Nie Says:

    uisshh dahsyatnye 25 taun..

    slalu gak dgr cter arab x tukar mnyk.. tp lazimnye dgr 10 taun jekk.. adoii..

    yg tu makan pizza al-baraka kt gamik.. maybe sbb mkn bnyk sgt kot.. tyme tu beli besar dan makan separuh! tmbh makan syikulatah dgn aruz billaban lgi.. hehehe. dahsyat x?


  7. dEe-Nie Says:
    This comment has been removed by the author.

  8. hahaha..deenie..ko dri dlu x stop2 tabiat makan sampai nk muntah..
    nway..kt sni bile aku ingat ko aku makan byk2 sebab nk rase cmne makan sampai nk muntah..hehe


  9. valeria Says:

    hahaha..deenie kantoi dsitu..

    nmpk'y..deenie kne bce kitab Min Adaabil Islam nih..
    hehe..


  10. wuts wif ppl n mkn n munta?

    anorax pw?

    btw.

    tania cz da abes exam..

    ktorg hjung jan..

    hurmm...

    hahhahaha.

    btw.

    ske style blog ko yg br.

    heart, upper limb, lwer limb, etc..

    may u b a wnderful doc 2 evry1..


  11. dEe-Nie Says:

    hatta > hahaha. waah, ingt aku smpi mcm tu skalii.. agknye inila rhsia aku mkn bnyk tak gemuk gedempol! hehe.

    fathin > adeyhh. menkantoikan diri lakk.. itula gunenye kite ke mesir en.. ilmu prubatan (mengenal erti kebesaran Allah) + ilmu agama sbgi pnduan idup dunia dan akhirat...insya Allah..

    shuk > x tau la. mungkin nafsu makan membuak2 kott.

    exam ni kecik2 je. nnt bln jan pon de mcm cairo gak.. sme2 la kte study k!

    tq! lwt2 la slalu wlpon x de cter best kt sini. sob sob.. smoge kte smua jd wonderful doc to evry1 k.. insya Allah..


  12. aMiR LaLoQ : Says:

    deenie igt psn ak ni,exm kat ain-shams plg susa antra2 universty2 kat mesir nih.so be tough ok.(haha saje nk kasi cuak). walhal mid exm ak pon buln dpn =)


  13. dEe-Nie Says:

    mir.. ko dgr ktne?? coz aku slalu gak dgr dr senior2.. adeyhh. cuak lak aku.. tmbh2 aku klas g2g.. bersaing dgn org arab perit wooo. broncho aku terconstrict2 oleh parasympathetic nerve ni.. hehe.


  14. ko pki kopiah mse nh sbb nk cover rmbut kn?