Jalan - Jalan di City Stars ( kinda like MidValley )

Jika ingin membeli belah di City Stars jangan lihat pada duit Egyptian Pound kerana nanti nampak mahal. Tekan calculator kat handset, cepat-cepat kira tukar kalau duit Malaysia. Haaa, nanti harganya lebih kurang!

Baru - baru ini aku membeli spek baru kerana spek lama ada orang patahkan. Sedihnya tak tahu siapa patahkan. Salah sendiri jugak kerna taruk merata - rata. Jadi spek yang aku beli itu berharga 450 genih bersamaan RM 272. Alhamdulillah, mula-mula macam cuak nak buat spek kat Mesir ni, tapi setelah yakin dengan kemajuan depa, memang memuaskan! Alhamdulillah.



Spek Merah Baru





Di Tengah City Stars



Di Tengah City Stars ( gambar tak rotate. haha. )



Jom makan Al-Baik. Sedap macam KFC!



Lintas jalan di Mesir menakutkan!



Sebelum masuk City Stars ni, kena scan badan macam nak masuk kapal terbang. Highly secured! huhu.
6 Responses
  1. City star dkt dgn hadiq0h dauli ke??
    Jeles gle ngn k0rg!


  2. aeisyulillah Says:

    smpai kena scan bdn ke? haha..

    wat pe bli spek? contact lense kan ad..


  3. dEe-Nie Says:

    To wan: a'ah, kne scan mcm klu ada besi, bbnyi.. Pastu, dye cek pki alat pengesan tu... Mmg mcm nk msuk kpl terbg tu la.. Pdhl nk msuk sh0ppng c0mplex je.. Haha. Dye tk0t ada b0mb k0ott!

    contact lens x bwk lor.. Huhu.


  4. dEe-Nie Says:

    To hajar: x pastila kt hadiqah d0uli ke x, tp yg kt0rg tau dkt makram abid.. Bse kt0rg nek teksi je.. 5 org nek.. 1 org byr 2 gnih.. Bbndg nek bas, gnih n0s, da la mcm sardin.. Huhu.

    Nnt k0rg da ada uma sndri, kuar puas2x.. Pg w0nderland, garnena, abasa q0d nk kuar duit, kt city stars p0n leh, tp kuar duit kt arabic african, nnt kne charge 16 gnih, mcm hsbc jgkla, rm 10 mlysia..


  5. city star bOsAn!

    hahahhha.

    mid cm 5x gnda lbey bes.

    ta msuk ou.

    ta kre sp.

    huhuw.

    soe bg komen tbe2 kt pg ko.

    nyebok je ak.

    hahahhaahha.


  6. alaa.

    ak mn pkai butik2 ni.

    igt ak ni mak org ke.

    hahahah.

    footnote:

    sy rndu MSIA!

    sy mo shopin d sane!

    nga3.