Credit to Marhaen 5 Al-Biruni

Alhamdulillah,


Setelah bertarung nyawa selama seminggu,
Akhirnya dapat juga saya ( Deenie ) dan Husni menyiapkan page kelas untuk dimuatkan dalam majalah sekolah tahun 2008 yang bakal wujud!
Terima kasih kepada Nur Hanani kerana telah menyumbangkan gambar pelajar puteri 5 Al-Biruni.


Terima kasih kepada Noor Faradzela kerana telah menyumbangkan choral speaking untuk dimuatkan dalam page klas.


Terima kasih kepada Sohaib Dan kerana telah mereka cipta Seloka 5 Al-Biruni yang menceritakan ragam 5 Al-Biruni sepanjang tahun.


Terima kasih kepada ketua kelas kita, Kamil Ghazi kerana telah memberi kepercayaan pada Husni Hakim sebagai idea untuk melakari design page class.


Terima kasih sekali lagi kepada Kamil Ghazi kerana telah memberi kepercayaan kepada saya sebagai designer untuk mencipta page kelas.


Terima kasih banyak-banyak kepada Husni Hakim kerana sanggup datang ke rumah saya dari Sungai Buloh ke Shah Alam.


Husni Hakim juga telah membuka mata saya untuk membuat page kelas dengan begitu sempurna. Di samping itu, Husni Hakim telah banyak memberi tunjuk ajar dan panduan kepada saya selaku designer untuk page kelas kali ini. Selain itu, Husni Hakim juga telah menyumbangkan gambar ketika jamuan raya dan jamuan akhir tahun di hotel selepas SPM 2008.


Saya harap page kelas ini dapat diterima oleh semua warga 5 Al-Biruni. Biar orang lain tidak pandang sempurna atau cantik, asal kita semua puas hati pada apa-apa yang telah kita ada okayh!
Page kelas ini bukan untuk saya seorang, atau untuk Husni Hakim, atau untuk ketua kelas kita, tetapi adalah untuk kita semua sebagai warga 5 Al-Biruni termasuk Ustaz Najjah selaku guru kelas kita yang telah banyak mengorbankan waktu untuk kita sungguhpun rumah beliau begitu jauh.


Segala kekurangan memang amat dikesali. Kami telah melakukannya dengan bersungguh-sungguh dan semua daya yang kami ada. Maaf kami pinta sekiranya warga 5 Al-Biruni ada yang tidak suka pada page kelas tersebut.


Kami juga ingin memanjatkan rasa syukur pada ILAHI atas segala kejayaan yang telah kami kecapi hingga kini. Sesungguhnya Kau lah Maha Berkuasa atas segala sesuatu ya ALLAH!


Untuk melihat page kelas, anda boleh minta izin saya untuk melihat private photo saya (friendster). Hanya warga 5 Al-Biruni dan Redaksi sekolah sahaja dibenarkan. Selain dua golongan tersebut, tunggu sahaja lah majalah yang bakal tiba nanti. Kami punya page bukanlah gempak tetapi itu lah yang terbaik kami ada.


Semoga anda semua dapat sesuatu yang bermanfaat dari page kelas kami kelak.


Sekian, terima kasih.
1 Response
  1. s.h.s Says:

    tahniah page kelas ko siap..
    pasnieh leyh a bincang psl reunion en..haha