NO JOB=NO TIRED!!

Salam smua.. adoi bru keje 2 mggu.. hmm aku tpakse berhenti la.. aku bkn pe.. x larat rr.. shari 10 jam keje.. dr kol 8 pg smpi 6 ptg.. x dpt tgk tv, x dpt on9.. yer la.. letih pnye psl.. blik2 umah smpi dlm tyme mghrib kol 8 cmtu.. lps solat mandi jap.. pastu solat isyak.. pastu ngantuk.. hmm.. bgun2 siap nk pgi keje.. adoi.. so berhenti jerlah.. gaji pon 1 jam rm3.. klu sbln tu leh dpt 700++ tp aku lebih mnat nak mengajar la.. tggu la dpt lesen P nnt.. skung aku dh ada lesen L.. so sdg blajar bwk kete.. bln dua nnt la kot JPJ test 4 kete.. hmm. copat2 la skit ye.. nak mengajar ni.. sronok!! kwn aku nama dia HATTA.. dia da mengajar jd ustaz da.. haa.. ari ni 19 Januari.. kwn aku nama dia FAIZ dgn SYAZWAN da start keje jd call counter utk shakeys.. huhu~ arap2 derg rse best dgn keje derg.. x mcm aku ni.. adoi~
0 Responses