[S][P][M] is OVER!



Ok.. untuk cter prtama biar di mulai dgn abisnya SPM.. sbb apa? sbb lepas SPM ni bru lah rse kehidupan tuh nak bermula.. mksdnya sblum ni sbgi pljar rse cam x hidup pown!! haha.. yer rr.. kna mghadap buku je.. klu x hdp kang.. tensi je!! skung rse cam bebas!!! bebas dr sglenya.. aku cter ni kre lmbt r gak kan.. coz yer la da nak dkt sbulan da SPM 2008 tu mati.. haha! ok.. gmbr kt ats tuh korg tgk.. adalah gmbr terakhir aku memakai baju seragam skola utk seumur hidup aku.. x taula klu nnt ada kena pki bila aku jd plakon bdk skolah ke.. argghh stop dreaming!!! x kan jd plakonnya.. Ok, skang ni aku nak cter pglmn aku menjwb SPM tu.. Aku hrp ni SPM pertama aku dan yg terakhir.. biar aku cter pglmn dr 1 subjek ke 1 subjek..

1. BM: hmm, ari first glabah teramat!!! idea kureng la.. soklan dia pon cam merapu sikit.. bg aku r.. coz soklan tuh mmg x pernah disoal! adoi~ doa2 jerlah ditrime..
2. BI: heh, lemah r kt subjek ni.. tp kertas 2 sng lah.. krgn kertas 1 tu yg cuak gak r.. klu ada pmriksa bce ni.. tlg lah bg mrkh tggi2 skit ya.. bg dpt a1!!! My English is not that bad! see i can write in english!!! hehe~
3. SEJARAH: oh! Alhamdulillah.. sng! sng! kbnyakan soklan spot kuar.. dr sbi gombak!! tq ek org2 di sne.. x sgka demokrasi di athens mmg btol2 kuar..
4. Math Mode: huh.. subjek smua org leh score, tp SPM ni dia pusing soklan bg ktorg keliru.. not bad pggubal soklan! try again next year! hehe.. ( bapak bjet, lom lg kuar kptsn niy, adoi gurau2 aje )
5. aDd Math: huh??!! kuar je dewan, aku senyum!! bob marah! apsal snyum dia tnya? aku jwb.. sbb soklan ssh r!! hehe.. aku pon x tau la.. rmi kte ssh.. tp insya Allah kita boleh pnye!!! jgn risau ya~ tp nk dijdkan cter, kwn mak aku kte ada 1 skolah ni smua prmpuan mngis lps jwb add math.. x pe2 dah usaha tuh kte doa ya!!
6. P.Quran dan Sunnah: hmm, soalannya aras rendah skali.. doa2 dptlah a1 ya!!
7.Chemistry: Alhamdulillah ok, spot2 semua kuar.. expriment pon kuar.. tq sbp johor!! seorg kwn aku yg bernama Amelia la rajin bg spot dr skola dia, spb johor.. boleh dktekan bnyk kuar trutama kimia la.. hu~
8. Biology: I'm felt very guilty with this subject.. This subject is my favourite.. how come i cannot answer well? pdhl soklan sng je.. expriment yg kuar unexpected!!! hmm tawakal jela.. tp seyes! i want to be a doctor.. Oh my God, Allah!
9.Physics: Agk2nya boleh buat kot.. ok2 je..
10. B.arab tinggi: hmm ni pon upset sgt!!! knp lah soklan taun ni dia buat ssh giler?? x mampu den menjwbnnya.. terror b.arb ke x ke.. smua x leh jwb nye lah.. huh..
11. P.Syariah Islamiyah: haa.. yg ni ok kot.. Insya Allah..

Kesimpulannya, yg aku krg yakin kt subjek BM, BI, B.ARAB dan BIOLOGY.. hopefully semua A1.. plg kurg pon semua A lah..Pray for me!! thanks~

Last day skolah mmg sedih!!!!!! tp nak wat cmne.. trpaksa gak tgglkan.. klu diikutkan mmg nak stay je.. hmm.. x perlah hidup perlu diteruskan!!! Kenangan kat SAMBEST mmg x kan dilupakan walau sedetik.. oh sambest!!! adoi sambest ni wat aku sangap r.. jgn main2.. sambest pon bleh disangapkan oleh manusia tau!! huhu~ GOODBYE SAMBEST! I WILL MISS YOU VERY MUCH!!! VERY MUCH!! I PROMISE MY DEAR, SAMBESTARI~ Last but NoT LeaSt, PraY foR Me tO Get sTraiGht A1!!! 11A1 yeah?!! Insya Allah..
0 Responses