Anugerah Kecemerlangan Pendidikan Sultan Idris Shah 1430H-SMA 2007


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.. Alhamdulillah sglenya berjalan lncar pd hari ni.. iaitu Sambutan Maal Hijrah 1430H Peringkat Negeri Selangor.. syukur alhamdulillah sgle puji hanya bgi Allah yg telah memberikan rezeki kepadaku.. Azam aku untuk tahun bru ni nak jdi anak yg soleh, org yg baik.. semoga dgn nikmat yg aku dpt ni iaitu anugerah kcemerlangan ni, aku akan lebih bersemangat utk berubah dh mendekatkan diri pd Allah yg Maha Esa.. syukur Alhamdulillah bnyk2.. ni adlh pglmn hidup aku yg sgt berharga dan aku x kan lupa sampai bila2.. Ini semua dtg dari-Nya.. Alhamdulillah... kt blog ni aku share lah sikit2 gmbr yg ado..



Ni gmbr adiah aku dpt.. ada dpt sijil dr sultan, bbrape duit dlm bntuk cek dgn kain bju mlyu serta songket.. lawa lah.. Alhamdulillah..



Kerusi sultan ni.. hehe.. tp sultan x dtg.. yg dtg kakanda sultan.. Tengku Panglima.. huhu.. waktu trime adiah tuh.. x leh ckp TERIMA KASIH.. tp kena ckp MENJUNJUNG KASIH TENGKU.. huhu.. kebas tgn td.. menggigil pon ada.. oklah smpi di sinilah aku share cte td ya.. klu nak tau lebih contact r aku!! huhu~ klu rjin aku cter r.. heh~

Lagi 1, pljar terbaik psra lelaki dpt 98.6%.. yg prmpuan plak 99%.. depa berdua nak msuk SAMBEST!!! Alhamdulillah.. Lagi 1 pljar terbaik prempuan UPSR pon nak msuk SAMBEST!!! Alhamdulillah... tp yg sygnya pljar terbaik UPSR lelaki x dpt twrn SAMBEST.. tp dia akn cuba utk merayu.. smoga SAMBEST akan lebih cemerlang nnt!!! Aku akn sntiasa doakan SAMBEST terus cmerlang dan berjaya di mata MALAYSIA.. Amiiinn.. kpd2 junior2 ku di SAMBEST.. truskan perjuangan.. love that school very much!!!
1 Response
  1. afiq faiz Says:

    salam..masya Allah..tahniah r deenie.. semoga trus berjaya.. kullu 'am wa anta bi alfin khair..
    all the best throughout this new year of Hijrah, 1430H..