Untuk aku..

"Amanah aku, Tanggungjawab aku, Harapan mereka"

Berakhir sahaja kenduri tahlil dan doa selamat untuk aku, rasa sungguh berat untuk menghadapi hari-hari seterusnya. Pelbagai kata-kata yang dilontarkan kepadaku, kata-kata yang menunjukkan harapan mereka menggunung tingginya... Motivasi yang tiada henti aku terima.. Lantas, itu semua menjadi amanah dan tanggungjawab yang perlu aku pikul!



Keluarga Sebelah Mak



My Cousins Sebelah Ayah



Aku akan rindukan masakan Mak Wan dan sambal Mak Andak. Seriously, sedap giler! Huhu.



Friends Forever!



Semua orang dah balik. Waa~



Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang sudi hadir walaupun terdapat banyak komitmen lain yang perlu diselesaikan.
5 Responses
  1. Anonymous Says:

    deenie... da lame bersawang blog ko nih

    sebuk ngn preparation en..

    huuu....

    tabahkan ati.. hehe..



  2. hakhak. blog pon leh bersawang en..
    adeyyhh


  3. khaliesahhh.. lme menghilang!!! hohooo...


  4. Anonymous Says:

    aten doakn dari kejauhan je la ye, deenie..
    smoge success..
    be a muslim doc..
    neways, aten fly dolu, deenie..
    bye2..